måndag 29 juli 2013

JAG VILL ATT NI SKALL BLI MER ÄLSKVÄRDA MÖDRAR...



 JAG VILL ATT NI SKALL BLI MER ÄLSKVÄRDA MÖDRAR, MER ÄLSKVÄRDA FÄDER, MER  ÄLSKVÄRDA BARN!


Som Guds moder, skulle Jag vilja tala till er från mitt hjärta.
Jag vill göra er kvinnor mer älskvärda mödrar,er barn mer älskvärda barn,och er män till mer älskvärda fäder.
Jag vill samla er alla och placera er i famnen och i hjärtat på Gud vår Fader!
Jag vill att ni skall veta att Jag dyrkar er ty ni är mina barn...
Min Sons barn!
Jag vill säga kärleksfulla och tillgivna ord till er,tagna ur mitt eget liv,från den stund Jag först lärde känna mig själv och därefter.
Från den stund började Jag förstå meningen med mitt liv och Jag blev Guds Moder, men även er Moder, Himmelens Drottning, men även jordens Drottning.
Så ville den Himmelske Fadern att Jag skulle vara, hela världens Drottning!

Men Jag blev inte så gripen av det!
Jag ville ingenting annat än att mitt hjärta skulle slå för Honom, mitt barn och min skatt Jesus...”

( Fader Elpidius Vagianaki ” modersminnen från Guds Moder Mariam” Nr. 2 fortsättn…)

TRYCK